Na internetu poprvé publikováno dne 6.9.2010.
Koleje musí být uloženy ve štěrku. Většina modelářů co jsem zatím viděl vyrábí štěrkové lože jako součást kolejí. To dle mého názoru nepraktické, protože pro stejnou variabilitu různých druhů textur kolejí s různými druhy textur štěrku je potřeba mnohem větší počet položek kolejiva v nabídce editoru než v tomto případě. Problém s umožněním výběru potřebného objektu při dodatečné editaci při stavbě trati jsem vyřešil posunutím osy štěrku o jeden metr od osy kolejí.
Modely štěrkového lože mají jiný profil pro koleje s betonovými pražci a jiný pro koleje s pražci dřevěnými. Pro použití s kolejemi typu R65 je oproti modelu štěrku pro koleje typu S49 posunut model níže o rozdíl mezi výškou obou typu kolejnic.
Koleje musí být uloženy ve štěrku. Většina modelářů co jsem zatím viděl vyrábí štěrkové lože jako součást kolejí. To dle mého názoru nepraktické, protože pro stejnou variabilitu různých druhů textur kolejí s různými druhy textur štěrku je potřeba mnohem větší počet položek kolejiva v nabídce editoru než v tomto případě. Problém s umožněním výběru potřebného objektu při dodatečné editaci při stavbě trati jsem vyřešil posunutím osy štěrku o jeden metr od osy kolejí.
Modely štěrkového lože mají jiný profil pro koleje s betonovými pražci a jiný pro koleje s pražci dřevěnými. Pro použití s kolejemi typu R65 je oproti modelu štěrku pro koleje typu S49 posunut model níže o rozdíl mezi výškou obou typu kolejnic.
Zde můžete vidět použití štěrkového lože v mnou stavěné trati: obrázky







