Dále mi došla inspirace pro modelování dalších dílů hlavního rámu a tak jsem se pustil do tvorby kapotáže lokomotivy. Celá kapota je vytvořena jako jeden kus opět stylem vytvoření jedné čtvrtiny a jejího rozkopírování.
Nyní následovalo vytvoření bočních a čelních kapotových dveří plus dvířek s žaluziemi chladící sekce a pod nimi odnímatelného plechového krytu pomocných pohonů.
Dále se dostaly na řadů poziční světla a horní světlomety.
Ve skutečnosti se kapotáž lokomotivy skládá ze čtyř samostatných kapot a kabiny. Jejich spoje jsou překryty a tím i utěsněny proti průniku vody kovovými pásky s gumou. A tyto díly jsou na lokomotivu přidány na obrázku níže.
Proti vnikání vody do vnitřních prostor kapot jsou nad bočními dveřmi a nad bočními okny kabiny dosazeny malé okapy.
Pro větší bezpečnost obsluhy při přecházení po čelním ochozu z jedné strany lokomotivy na druhou jsou dosazeny na čela lokomotivy madla. Pro výstup na střechu k horním víkům jsou na pravých čtvrtých dveřích motorové sekce přivařeny stupačky.
Aby bylo možné boční dvojice dvířek na kapotách otevírat mají tyto na hoře a dole po jedné kličce.
Na střeše lokomotivy jsou ještě namontovány tyto díly: víčko nad odvzdušňovačem vyrovnávací nádrže chladící kapaliny, kryt odvětrání karteru spalovacího motoru, dvojice houkaček, dvě antény radiostanice a odvětrání prostoru baterií.









